مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-01سياسي

پرداخت 14 میلیارد تومان کمک بلاعوض هلال احمر به نیازمندان در یزد


مدیرعامل جمعیت حلال اهمر استان یزد گفت: طی یک سال گذشته بالغ بر 14 میلیارد تومان اعتبار ملی هلال احمر برای حمایت از نیازمندان استان یزد جذب و پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، دکتر محسن حرازی زاده یزدی صبح امروز به همراه حجت الاسلام شعشعی مسئول نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان و مدیر روابط عمومی این جمعیت با حضور در دفتر خبرگزاری فارس با عوامل این دفتر خبری دیدار و از نزدیک در جریان فرآیند مدیریت اطلاعات و اخبار در خبرگزاری فارس قرار گرفتند.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد  در جریان این بازدید، با اشاره به این که جمعیت هلال احمر، نهاد عمومی غیر دولتی که عمده فعالیت ها بصورت داوطلبانه و انسان دوستانه است اظهار کرد: مهمترین وظیفه جمعیت امدادرسانی در حوادث  و بلایای است.

وی با بیان این که طی یک سال گذشته 14 میلیارد تومان از اعتبارات ملی هلال احمر برای کمک به نیازمندان استان یزد و بین جامعه هدف توزیع شده است، افزود: در صورت نبود حادثه، اقدامات لازم برای تامین منابع انسانی و تکمیل تجهیزات برای زمان وقع حادثه صورت می گیرید.

مدیرعامل جمعیت حلال اهمر استان یزد با بیان این که خوشحالیم بابت این که تلاش ما برای رفع نیاز مددجویانی که چه درجاده ها و چه در حوادث امدادرسانی است تصریح کرد: این که هلال احمر مورد اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 14 میلیارد تومان کمک بلاعوض هلال احمر به نیازمندان در یزد

پرداخت 14 میلیارد تومان کمک بلاعوض هلال احمر به نیازمندان در یزد