مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 10:552023-06-23سياسي

دشمن با کوچکترین تحرکی با سخت ترین پاسخ نیروهای مسلح مواجه می شود


فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن با کوچک ترین تحرکی با سخت ترین پاسخ نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ یوسف قربانی در بیست وپنجمین یادواره 57 شهید روستای حسین آباد شاملو در شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: روح بلند شهدا با چیزی قابل مقایسه نیست و زبان ما در وصف رشادت های شهدا قاصر است، شهدا انسان های ویژه ای بودند که معامله تجاری خوبی با خدا کردند.

وی با بیان اینکه صحبت کردن درباره شهدا صحبت از یک منظومه فکری است؛ افزود: عملیات بازی دراز عملیات سنگینی بود که شهدایی همچون شهید امینی ها با سن 16 و 17 سال در این عملیات ها حماسه آفریدند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، عظمت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را موهون خون مطهر شهدا برشمرد و گفت: آنها فقط خدا را دیدند و خدا نیز بزرگترین عزت را نصیبشان کرد.

امیر سرتیپ قربانی در ادامه صحبت های خود با اشاره به مقاومت و اقتدار و شجاعت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن تا بن دندان مسلح تصریح کرد: فرزندان ایران اسلامی با ابرقدرت ها جنگیدند و پیروز شدند.

وی با بیان اینکه امنیت امروز ما مدیون خون های مطهر شهدایی است که در عملیات بازی دراز خمیدند تا امروز ما بایستیم و اقتدار داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با کوچکترین تحرکی با سخت ترین پاسخ نیروهای مسلح مواجه می شود

دشمن با کوچکترین تحرکی با سخت ترین پاسخ نیروهای مسلح مواجه می شود