مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-15سياسي

تعلیق 4 دفتر مسافرتی و گردشگری به دلیل تبلیغات نامتعارف در یزد


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: طی ماه جاری پروانه بهره برداری 4 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری به دلیل تبلیغات نامتعارف در فضای مجازی به حالت تعلیق درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، هما خورشیدی ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حوزه میراث فرهنگی استان، اظهار کرد: ابتدای ماه جاری تاکنون پروانه بهره برداری چهار دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان یزد به دلیل تبلیغات نامتعارف در فضای مجازی تعلیق شد.

وی افزود: پیش از این به دفعات توصیه های لازم برای رعایت شئون و ضوابط کشور در انجام تبلیغات به همه تأسیسات گردشگری ابلاغ شده که لازم است برای جذب مسافر و برگزاری سفر های گروهی الزاماتی در نظر گرفته شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: بر اساس آیین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی مصوب 1386 هیئت محترم وزیران، دفاتر در هنگام تعلیق، مجاز به ایجاد تعهدات جدید در ارائه خدمات نیستند و صرفاً باید به تعهدات قبلی خود عمل کنند.

  خورشیدی تصریح کرد: همچنین پروانه بهره برداری بند ب دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهر یزد نیز به دلیل عدم فعالیت لغو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق 4 دفتر مسافرتی و گردشگری به دلیل تبلیغات نامتعارف در یزد

تعلیق 4 دفتر مسافرتی و گردشگری به دلیل تبلیغات نامتعارف در یزد