مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-22پزشكي

اجرای دوره های تقویتی مجازی جهت آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علوم پزشکی هوشمند با مجوز صادره از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به درخواست ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت دوره فشرده آموزشی تقویتی - تکمیلی جهت آماده سازی برای آزمون های پره انترنی، - و) جانبازان با حداقل 15 درصد جانبازی و 3 ماه حضور داوطلبانه در جبههتبصره 1: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید معرفی نامه رسمی از دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه محل تحصیل داشته باشند.

اولویت دوم: سایر دانشجویان رشته های ی عمومی پزشکی و دندانپزشکی با پرداخت شهریه دوره برابر با میزان شهریه اعلامی.

ثبت نام دانشجویان در صورتی مورد تایید است که کلیه مدارک ثبت نام در سایت ثبت نام دانشگاه علوم پزشکی هوشمند بارگذاری شود و به ارسال مدارک خارج از این سامانه از قبیل اتوماسیون ترتیب درخواست داده نخواهد شد.

تمامی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور موظف به پرداخت هزینه ثابت 900 هزار ریال جهت خدمات زیر ساخت و امور آموزشی هستند.

دروس ارائه شده در دوره علوم پایه شامل آناتومی، فیزیولوژی، بیوشیمی بالینی، باکتری، قارچ و انگل شناسی و دروس ارائه شده در دوره پره انترنی (پیش کارورزی) شامل قلب و عروق، اطفال، ریه، گوارش، زنان و زایمان، روماتولوژی، روانپزشکی، پوست، نورولوژی، جراحی و نفرول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دوره های تقویتی مجازی جهت آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه

اجرای دوره های تقویتی مجازی جهت آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه