مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-20بين الملل

درخواست سید «عمار حکیم» از سوئد برای جلوگیری از سوزاندن قرآن کریم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به اقدام پلیس سوئد در صدور مجوز برای به آتش کشیدن قرآن در مقابل سفارت عراق در استکهلم اعلام کرد که پلیس سوئد بار دیگر به همان فردی که پیش از این مرتکب آتش زدن نسخه .

- درخواست سید عمار حکیم از سوئد برای جلوگیری از سوزاندن قرآن کریم سید عمار حکیم از مقامات سوئد خواست از تکرار هتک حرمت قرآن کریم و سوزاندن پرچم عراق در برابر سفارت عراق در استکهلم جلوگیری کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به اقدام پلیس سوئد در صدور مجوز برای به آتش کشیدن قرآن در مقابل سفارت عراق در استکهلم اعلام کرد که پلیس سوئد بار دیگر به همان فردی که پیش از این مرتکب آتش زدن نسخه ای از قرآن کریم شده بود، اجازه انجام دوباره این اقدام را داده تا طرف های افراط گرا در سوئد حرمت دین اسلام را زیرپا بگذارند و احساسات مسلمانان در اهانت به مقدساتشان را نادیده بگیرند.

سید عمار حکیم در ادامه تاکید کرد که به این فرد همچنین اجازه دادند که پرچم عراق را نیز که مزین به لفظ جلاله (الله) است در برابر سفارت عراق در استکهلم به آتش بکشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سید «عمار حکیم» از سوئد برای جلوگیری از سوزاندن قرآن کریم

درخواست سید «عمار حکیم» از سوئد برای جلوگیری از سوزاندن قرآن کریم