مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:152023-06-28سياسي

برگزاری دعای پُرفضیلت عرفه در بیش از 100 نقطه همدان


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری دعای عرفه در بیش از یکصد نقطه استان همدان خبر داد.

- حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرا رسیدن عید پر فضیلت قربان و آغازدهه ولایت و امامت اظهار کرد: همزمان با روز عرفه دعای پرفضیلت عرفه در نقاط مختلف استان همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در بیش از یکصد نقطه استان همدان در مساجد، حسینیه ها و فضای باز برگزار می شود؛ افزود: مراسم پر فیض دعای عرفه در شهر همدان در 12 نقطه به صورت متمرکز و در سایر مساجد نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اضافه کرد: این مراسم در شهر همدان در مسجد جامع همدان، حسینیه زینبیه، باغ موزه دفاع مقدس حسینیه امام خمینی، مسجد امام حسین (ع)، مسجد رسول اکرم (ص)، پارک مردم، امامزاده یحیی، مصلی، مسجد دانشگاه بوعلی، مسجد مدرس و… برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نظیری از حضور سخنرانان و در این مراسم معنوی خبر داد و تصریح کرد: مراسم معنوی دعای عرفه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر حضور مردم در این مراسم معنوی خاطرنشان کرد: در سایر شهرستانهای همدان نیز برنامه معنوی دعای عرفه برنامه ریزی شده که در مناطق مشخص شده با شکوه و حضور مردم برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دعای پُرفضیلت عرفه در بیش از 100 نقطه همدان

برگزاری دعای پُرفضیلت عرفه در بیش از 100 نقطه همدان