مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:252023-06-22بين الملل

حزب الله لبنان: آنچه در کرانه باختری آغاز شده، هرگز متوقف نخواهد شد


رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد، آنچه در کرانه باختری آغاز شده، هرگز متوقف نخواهد شد و آنچه اکنون در جولان شاهد هستیم، افزایش خواهد یافت تا زمانی که اسراییل خود را شکست خورده و تحقیر شده بیابد.

- رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد، آنچه در کرانه باختری آغاز شده، هرگز متوقف نخواهد شد و آنچه اکنون در جولان شاهد هستیم، افزایش خواهد یافت تا زمانی که اسراییل خود را شکست خورده و تحقیر شده بیابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العهد، هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: تمامی اتفاقاتی که در حال حاضر در کرانه باختری در جریان است از عملیات های قهرمانانه، انتفاضه فلسطینی ها و مبارزات نیروهای دلاور ما گرفته تا مبارزات مردم مان در قدس و تمام مناطق کرانه باختری و فلسطین، مساله بزرگی است که همه باید به آن توجه کنند چرا که موضوعی حیاتی است و پیروزی ها و موفقیت های بزرگی را رقم خواهد زد.

صفی الدین در ادامه گفت: انتفاضه ای که در جولان در حال وقوع است، بسیار اهمیت دارد و باید مورد توجه و اهتمام تمامی اعراب، مسلمانان و نیروهای مقاومت منطقه قرار بگیرد.

تحولات اخیر در کرانه باختری، جنین و جولان نشان می دهند آنچه مقاومت همواره خواستار آن بوده، در حال محقق شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: آنچه در کرانه باختری آغاز شده، هرگز متوقف نخواهد شد

حزب الله لبنان: آنچه در کرانه باختری آغاز شده، هرگز متوقف نخواهد شد