مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 19:402023-07-03سياسي

آیت الله خاتمی: به آسیب های جهاد تبیین پرداخته شود


عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: جوزدگی و موج زدگی، بی معیار سخن گفتن، با ادبیات دیگران سخن گفتن، محافظه کاری بی جا، اکتفا به منبر رسمی، - ایسنا/فارس عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: جوزدگی و موج زدگی، بی معیار سخن گفتن، با ادبیات دیگران سخن گفتن، محافظه کاری بی جا، اکتفا به منبر رسمی، ترس از فضا و جو، و در نهایت اکتفا به یک بار گفتن برخی مسائل، از جمله آسیب های جهاد تبیین است که باید مورد توجه شبکه امامت قرار بگیرد.

آیت الله سید احمد خاتمی عصر دوشنبه 12 تیرماه در همایش نقش امامت در صیانت از جایگاه ولی فقیه در شیراز بیان کرد: قرآن کریم دو وظیفه برای حوزه علمیه تعریف می کند و آن تفقه در دین و صیانت از جایگاه ولایت فقیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان در سال پیش رو، تایید خبرگان رهبری را وظیفه فقهای شورای نگهبان عنوان کرد و گفت: اعضای خبرگان رهبری باید بینش سیاسی داشته باشند، چرا که باید رهبری را انتخاب کنند که بینش سیاسی داشته باشد.

به گفته عضو هیئت مجلس خبرگان رهبری، بهترین کسانی که می توانند در معرفی شرایط فقها برای عضویت در این مجلس تلاش کنند شبکه امامت جمعه است.

خاتمی تولّی را یکی از شرایط شبکه امامت عنوان و تاکید کرد: شبکه امامت همان حزب الله تعریف شده در قرآن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله خاتمی: به آسیب های جهاد تبیین پرداخته شود

آیت الله خاتمی: به آسیب های جهاد تبیین پرداخته شود