مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-04سياسي

کمبود نیرو یکی از علل اطاله دادرسی است


کمبود نیروی قضایی و اداری جهت خدمت در شعب حقوقی یکی از علل اطاله دادرسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یحیی جعفری رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در حاشیه بازدید از یکی از مراجع قضایی ضمن تشکر از زحمات همکاران بر ضرورت تسریع در رسیدگی های قضایی به خصوص تسریع در اجرای آرای صادره تاکید کرد.

وی گفت: تعداد قابل توجهی از مراجعات پیرامون اطاله دادرسی و یا اطاله در اجرای احکام مدنی است که متأسفانه عدم دسترسی به اموال یا وجود برخی موانع در اجرای احکام از جمله علل اطاله در اجراست.

رییس کل محاکم تهران گفت: باید بر این نکته توجه شود که در مرحله دادرسی بار اثبات دعوا بر عهده خواهان است لیکن پس از احراز حقانیت وی و صدور حکم، حکومت و سیستم قضایی باید از محکوم له به منظور استیفای حق حمایت کند.

وی گفت: یکی دیگر از علل اطاله دادرسی کمبود نیروی قضایی و اداری جهت خدمت در شعب حقوقی است که یکی از مشکلات جدی در محاکم تهران است.

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در سال جاری با حضور در مجتمع های قضایی کارکنان دولت، شهید مفتح، قدس، امام خمینی (ره)، ولی عصر (عج)، عدالت، شهید صدر، شهید کچویی، خانواده یک و بعثت پاسخگوی مراجعین مردمی بوده اند و در همین راستا نیز در روز 19 تیر در مجتمع قضایی شهید مطهری، برنامه ملاقات مردمی دارد که مراجعین به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیرو یکی از علل اطاله دادرسی است

کمبود نیرو یکی از علل اطاله دادرسی است