مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 00:352023-07-07سياسي

حزب الله: اسراییل برای فرار از ناامنی های خود چاره ای جز جنگ نمی بیند


نائب رییس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به شکست دشمن صهیونیستی در اردوگاه جنین، گفت که صهیونیستها نخواهند توانست مقاومت را در این اردوگاه از بین ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی دعموش نائب رییس شورای اجرایی حزب الله امروز جمعه تأکید کرد که رژیم موقت صهیونیستی در تجاوز اخیر خود به اردوگاه جنین در فلسطین، نتوانست هیچ کدام از اهداف علنی و پنهان خود را محقق کند.

شبکه خبری المنار به نقل از دعموش گزارش داد، دشمن صهیونیستی یک بار دیگر در برابر مقاومت ملت فلسطین در جنین شکست خورد و این مسئله معلول، شجاعت نیروهای مقاومت و ایستادگی جانانه آنان در برابر نیروهای رنجر دشمن بود.

 یورش اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه فلسطینی جِنین در بامداد دوشنبه (12  خرداد) این نظریه را ثابت کرد که تل آویو برای فرار از ناامنی های گسترده، مقابله با قدرت روبه رشد مقاومت و نشان دادن توانمندی های ادعایی خود، چاره ای بهتر از جنگ نمی بیند.

  فرار رژیم صهیونیستی از جنگ به سوی جنگ، ماه هاست که به راهبرد کابینه بنیامین نتانیاهو تبدیل شده؛ کابینه ای که با بحران زاده شد و در ادامه تنها کارکردش بحران آفرینی بود.

انتقال تل آویو از درگیری داخلی به سوی تهدیدات خارجی نشان می دهد که رژیم اشغالگر روی مدار ناامنی قرار گرفته و توان بازگشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: اسراییل برای فرار از ناامنی های خود چاره ای جز جنگ نمی بیند

حزب الله: اسراییل برای فرار از ناامنی های خود چاره ای جز جنگ نمی بیند