موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - كاركنان دولت - گل گهر سيرجان - بيمارستان ايران مهر - بازنشستگان تامين اجتماعي - رتبه بندي معلمان - مهدي هاشمي نسب - كالابرگ الكترونيك - شهرهاي بدون مانع - اميرابراهيم رسولي - معاون حمل و نقل و ترافيك - وام باشگاه هاي وهان - شهيد بروجردي - مبارزه با پولشويي - فراكسيون شاهد - شيبان - مدير ستاد ديه - رحمت الله رفيعي - كودك آزاري جنسي - توهيزات مخابراتي - رييس سازمان امور دانشوويان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-05حوادث

دستگیری بیش از 2200 قاچاقچی، خرده فروش و معتاد در کرمانشاه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری بیش از 2 هزار و 200 قاچاقچی، خرده فروش و معتاد در کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی حاجیان با اشاره به برنامه های پلیس برای مبارزه و مقابله با پدیده اعتیاد و برخورد با قاچاقچیان اظهار کرد: در این راه تاکنون 13 هزار نفر از همکارانم در سراسر کشور به درجه رفیع شهادت و یا جانبازی نائل آمده اند.

وی با اشاره به اینکه پلیس در صف مقدم مقابله با اعتیاد و قاچاقچیان مواد مخدر قرار دارد، افزود: برخورد با این پدیده و سوداگران مرگ مدتی است در کرمانشاه آغاز شده و از این پس نیز جدی تر و با قاطعیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به اهم اقدامات صورت گرفته پلیس در سه ماهه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: طی این مدت و با تلاش همکاران حدود 555 کیلوگرم انواع مواد مخدر و بالغ بر 40 هزار حبه قرص روانگردان در استان کشف شده است.

حاجیان از دستگیری 2 هزار و 226 قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر خبر داد و گفت: از این تعداد 60 نفر آنها قاچاقچی حرفه ای، یک هزار و 18 نفر خرده فروش، توزیع و تولید کننده و یک هزار و 148 نفر هم از معتادان متجاهر بوده اند.

وی یادآوری کرد: در بحث دستگیری قاچاقچیان حرفه ای و خرده فروشان، توزیع و تولیدکنندگان طی سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری بیش از 2200 قاچاقچی، خرده فروش و معتاد در کرمانشاه

دستگیری بیش از 2200 قاچاقچی، خرده فروش و معتاد در کرمانشاه