مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-03اقتصادي

هشدار افزایش مصرف برقِ کرمانشاه در روزهای پایانی هفته


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه نسبت به افزایش مصرف برق در روزهای پایانی هفته هشدار داد و خواستار همراهی مشترکین برای مدیریت پیک بار در روزهای گرم پیش رو شد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه نسبت به افزایش مصرف برق در روزهای پایانی هفته هشدار داد و خواستار همراهی مشترکین برای مدیریت پیک بار در روزهای گرم پیش رو شد.

محمدمرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دمای استان در روزهای پایانی هفته، از ارتباط مستقیم دما و مصرف برق یاد کرد و گفت: به ازاء هر یک درجه افزایش دما 30 مگاوات افزایش مصرف برق داریم و افزایش چند درجه ای دما در انتهای هفته می تواند به بالا رفتن چند ده مگاواتی مصرف برق منجر شود.

وی با اعلام پیک بار 843 مگاواتی سال گذشته در استان کرمانشاه، احتمال داد با افزایش دما طی روزهای آتی شاهد ثبت پیک جدید مصرف برق در استان باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همکاری مشترکین خصوصا در بخش خانگی که با 83 درصد بیشترین تعداد مشترکین برق هستند را برای عبور از روزهای گرم و پیک مصرف برق ضروری دانست و خاطرنشان کرد: چنانچه مشترکین همراهی کنند، مشکلی از نظر خاموشی نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار افزایش مصرف برقِ کرمانشاه در روزهای پایانی هفته

هشدار افزایش مصرف برقِ کرمانشاه در روزهای پایانی هفته