مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-17فرهنگي

موزه بروکلین نمایشگاهی از الهامات اسپایک لی برپا می کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، نمایشگاهی با عنوان «اسپایک لی: منابع خلاقه» که قرار است از 6 اکتبر کارش را شروع کند، - آنچه الهام بخش اسپایک لی در طول زندگی اش شده است، موضوع یک نمایشگاه جدید در موزه بروکلین شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، نمایشگاهی با عنوان اسپایک لی: منابع خلاقه که قرار است از 6 اکتبر کارش را شروع کند، دربرگیرنده بیش از 300 شی از رسانه ها و افرادی است که الهام بخش نویسنده و کارگردان برنده اسکار بوده اند.

عکس ها، جلد آلبوم ها، پوستر های فیلم، نامه ها، کتاب ها، لباس ها و یادگاری های سینمایی که اسپایک لی از آن ها الهام گرفته، از طریق یک نمایشگاه همه جانبه جدید در موزه بروکلین مورد بررسی قرار می گیرند.

این نمایشگاه نگاهی عمیق دارد به افراد، مکان ها و تأثیراتی که کار این کارگردان برنده اسکار را شکل داده اند.

این چیدمان که از 6 اکتبر 2023 تا 4 فوریه 2024 برپا خواهد بود اشیا را به صورت موضوعی در 7 بخش گردآوری می کند و در هر بخش کلیپی از یکی از فیلم های لی نمایش داده می شود.

کیمبرلی گانت سازمان دهنده نمایشگاه در بیانیه ای گفت: با در دسترس قرار دادن مجموعه لی برای عموم، این ویترین میراث او را جشن می گیرد و در عین حال ارتباط عمیق او با بروکلین را گرامی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه بروکلین نمایشگاهی از الهامات اسپایک لی برپا می کند

موزه بروکلین نمایشگاهی از الهامات اسپایک لی برپا می کند