مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-21فرهنگي

عشق کوفی جای مختارنامه را پر می کند؟


تهیه کننده برنامه «علامت» که یکی از برنامه سازان گروه معارف تلویزیون است، با اشاره به وضعیت صداوسیما تاکید کرد که «نباید در ایام و مناسب هایی مانند محرم انتظار داشت هر شبکه یک سریال داستانی جدید تولید کند» و در عین حال گفت: - تهیه کننده برنامه علامت که یکی از برنامه سازان گروه معارف تلویزیون است، با اشاره به وضعیت صداوسیما تاکید کرد که نباید در ایام و مناسب هایی مانند محرم انتظار داشت هر شبکه یک سریال داستانی جدید تولید کند و در عین حال گفت: سریال عشق کوفی می تواند جای خالی سریالی مانند مختارنامه را پر کند.

سیدمجید اکرمی، تهیه کننده برنامه علامت که شب های ماه محرم از شبکه دو سیما روی آنتن می رود، در گفت وگویی با ایسنا درباره فرم و محتوای جدید برنامه اش در فصل سوم نکاتی را اشاره کرد.

این برنامه ساز همچنین به این پرسش پاسخ داد که چرا تلویزیون در سال های اخیر، تولید آثار نمایشی در محرم را جدی نگرفته است.

او ابتدا درباره فرم علامت در فصل سوم ویژه محرم توضیح داد: از شب اول محرم برنامه علامت روی آنتن رفته است و تا شب تاسوعا ادامه دارد.

رویکرد برنامه نسبت به قبل از لحاظ فرم تغییر کرده است و این فصل که فصل سوم محسوب می شود در استودیو ضبط نشده و داخل حسینیه ارشاد ضبط شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق کوفی جای مختارنامه را پر می کند؟

عشق کوفی جای مختارنامه را پر می کند؟