مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-08اقتصادي

هزینه هزار میلیاردی بیمه سلامت برای مردم کردستان


مدیرعامل بیمه سلامت استان کردستان از صدور 300 هزار نسخه الکترونیکی در استان خبر داد و گفت: سالانه یک هزار میلیارد ریال برای بیمه شدگان سلامت در استان هزینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، انور اسماعیلی ظهر امروز در شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر در استان زیرپوشش بیمه سلامت هستند و 90 درصد آنان بیمه نامه رایگان دریافت کرده اند.

وی افزود: بیمه سلامت در حوزه تخصصی خدمت می کند اما معمولا اطلاع از این حوزه کم است و کسی متوجه ارزش آن نیست.

مدیرعامل بیمه سلامت استان کردستان با بیان اینکه خدمات بیمه سلامت، گران است، گفت: تا زمانی که از این خدمات حمایت کافی شود، کسی متوجه ارزش خدمات آن نیست.

اسماعیلی اضافه کرد: خدمت به مردم امری بی بدیل است و خوشبختانه بیمه سلامت در طول سالیان گذشته خدمات بسیار ارزنده ای به مردم ارائه کرده است.

وی با تاکید براینکه فرمانداران نسبت به خدمات این حوزه در شهرستان ها مطالبه گری کنند، افزود: طی سه سال اخیر بحث نسخه نویسی الکترونیکی و حذف دفترچه های کاغذی بیمه در استان استارت خورد و اکنون یک نسخه کاغذی هم در کردستان نداریم.

صدور 300 هزار نسخه الکترونیکی در کردستان وی اضافه کرد: ماهانه بیش از 300 هزار نسخه سرپایی الکترونیک و 15 هزار پرونده بیمارستانی ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه هزار میلیاردی بیمه سلامت برای مردم کردستان

هزینه هزار میلیاردی بیمه سلامت برای مردم کردستان