مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-10سياسي

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پادزهر تبلیغات منفی غرب علیه نظام خانواده


استاد مدرسه ثامن الحجج(ع) شهرستان پارس آباد گفت: ضروری است تا در راستای نشان دادن اثرات منفی فرهنگ مبتذل غرب در زندگی اجتماعی ترویج عفاف و حجاب را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم.

- پارس آباد-استاد مدرسه ثامن الحجج(ع) شهرستان پارس آباد گفت: ضروری است تا در راستای نشان دادن اثرات منفی فرهنگ مبتذل غرب در زندگی اجتماعی ترویج عفاف و حجاب را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم.

فاطمه نظرزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: حیات طیبه با جاری شدن آثار عفاف و حجاب از جمله سلامت روح و روان بشریت، ابتدا در خانواده و در مرحله بعد در جامعه شکل می گیرد که بی شک آثار و برکات زیادی به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: حفظ ارزش های انسانی مانند عفت، حیا و متانت در جامعه مصونیت، سلامت اجتماعی و فرهنگی مردان و زنان جامعه اسلامی و همچنین هدایت، کنترل و بهره مندی صحیح از امیال و غرایز انسانی از اهداف دین اسلام برای نهادینه کردن حجاب در بانوان است.

استاد مدرسه علمیه ثامن الحجج (ع) پارس آباد با اشاره به اینکه اساسی ترین موضوعات در مباحث انسان شناسی در غرب مسئله آزادی زنان است، گفت: در جوامع غرب فعالیت های مدرنیسم و به دنبال آن فمینیسم و آمار فاجعه بی بند و باری و بیمارهای روحی روانی نشان از شکست برنامه های غرب در این زمینه است در حالی که جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پادزهر تبلیغات منفی غرب علیه نظام خانواده

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پادزهر تبلیغات منفی غرب علیه نظام خانواده