مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-02اقتصادي

اعلام ویژه برنامه های رزمایش جهادگران صنعت و معدن کشور در شیراز


مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس به تشریح برنامه های رزمایش جهادگران صنعت معدن کشور به میزبانی شیراز پرداخت.

- ایسنا/فارس مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس به تشریح برنامه های رزمایش جهادگران صنعت معدن کشور به میزبانی شیراز پرداخت.

حسین پناهی یکشنبه 11 تیرماه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته صنعت و معدن گفت: صنعت و معدن از مهم ترین ارکان اشتغالزایی و توسعه کشور و همچنین پیشران تحول اقتصادی است.

او گفت: بخشی از مهمترین برنامه های سازمان صمت در هفته صنعت و معدن، سرکشی به خانواده معظم شهدای مهندس، شروع پایش عارضه یابی صنایع و معادن، برگزاری قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) شهرستان ها در نواحی مقاومت بسیج، همایش نخبگان صنعت در کارگروه های صنعت، معدن، انرژی، فناوری اطلاعات، برگزاری کارگاه آموزشی قوانین کسب و کار، برگزاری رویداد نیاز فناورانه صنایع در شهرک صنعتی و بازدید علمی پیشرفت از چندین واحد تولیدی و صنعتی است.

پناهی ادامه داد: برگزاری کلینیک سیار صنعت در شهرک های صنعتی باحضور مدیران و مسئولین ادارات شهرستان در آن واحد صنعتی و بررسی و حل مشکلات با هماهنگی بسیج ادارات و بسیج کارگری، برگزاری میز خدمت حمایت از تولید در مصلای نماز جمعه شهرستان ها و توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی در میان نیازمندان مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های رزمایش جهادگران صنعت و معدن کشور در شیراز

اعلام ویژه برنامه های رزمایش جهادگران صنعت و معدن کشور در شیراز