مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-10اجتماعي

قرارداد معلمان «کار معین» 9 ماهه بود!/ شرط تبدیل وضعیت این نیروها به پیمانی


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از پیگیری جذب نیروی انسانی خدماتی در آموزش و پرورش در لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داد.

-  مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تشریح کرد قرارداد معلمان کار معین 9 ماهه بود!/ شرط تبدیل وضعیت این نیروها به پیمانی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از پیگیری جذب نیروی انسانی خدماتی در آموزش و پرورش در لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود بهرامی در برنامه تهران بیست شبکه پنج سیما، درباره کمبود نیروی انسانی خدماتی در مدارس اظهار کرد: آخرین باری که در آموزش و پرورش جذب نیروی خدماتی داشتیم سال 91 بوده است.

خروج یک سوم نیروهای خدماتی از آموزش و پرورش طی یک دهه اخیر وی ادامه داد: در این 11 سال تقریبا یک سوم نیروهای ما به دلیل اتمام سنوات خدمتی جدا شدند و برخی نیز کهولت سن دارند که این عوامل شرایط ما را سخت کرده است.

در لایحه بودجه 1402 دولت پیش بینی کرده بود که 20 هزار استخدام در این حوزه داشته باشیم اما مجلس صلاح ندانست و از لایحه حذف شد.

الان در قانون برنامه هفتم پیگیر هستند تا این مشکل حل شود.

تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد کار معین به پیمانی با شرکت در آزمون آموزگاری و دبیری قرارداد این فرهنگیان 9 ماهه بود! مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد معلمان «کار معین» 9 ماهه بود!/ شرط تبدیل وضعیت این نیروها به پیمانی

قرارداد معلمان «کار معین» 9 ماهه بود!/ شرط تبدیل وضعیت این نیروها به پیمانی