مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 17:152023-07-04اجتماعي

از شنا در شناگاه های فاقد پرچم پرهیز شود


رییس اداره زیست بوم دریایی و پایش آلودگی های دریایی گیلان گفت: مناطق شنای بدون پرچم، آلوده است و باید از شنا در آن پرهیز شود.

- ایسنا/گیلان رییس اداره زیست بوم دریایی و پایش آلودگی های دریایی گیلان گفت: مناطق شنای بدون پرچم، آلوده است و باید از شنا در آن پرهیز شود.

احسان هادی پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شروع فصل گردشگری و ورود مسافران به این استان و استفاده آنها از تفرجگاه های ساحلی، اظهار کرد: بازرسی از طرح های سالم سازی و همچنین پایش فیزیکی، شیمیایی و میکروبی آب دریا در محدوده شناگاه ها آغاز شده است.

وی افزود: نتایج بازدیدهای میدانی به منظور آگاهی مسئولان از مشکلات و چالش های محیط زیستی، به فرمانداران و مجریان طرح های سالم سازی دریا در استان اعلام می شود.

هادی پور ادامه داد: از خرداد ماه امسال تا شهریور ماه سال جاری به صورت ماهانه از 31 شناگاه نمونه برداری می شود اما در فصل های پاییز و زمستان این بازدیدها و پایش ها به صورت فصلی است.

وی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل چک لیست های مربوطه و با در نظر گرفتن نتایج آزمایشات میکروبی، هر شناگاه از نظر شاخص کیفی آب و سایر شرایط بهداشتی مورد ارزیابی قرار گرفته و رنگ پرچم آنها مشخص خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شنا در شناگاه های فاقد پرچم پرهیز شود

از شنا در شناگاه های فاقد پرچم پرهیز شود