مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-19اقتصادي

واگذاری زمین 11 هکتاری، قفل 10 ساله پارک علم و فناوری گلستان را باز می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی غفاری، رییس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه واگذاری زمین 11 هکتاری، قفل 10 ساله پارک علم و فناوری گلستان را باز می کند، - رییس پارک علم و فناوری گلستان گفت: موافقت دولت با واگذاری زمین 11 هکتاری منابع ملی برای استقرار شرکت های دانش بنیان، قفل 10 ساله توسعه پارک علم و فناوری استان را باز خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی غفاری، رییس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه واگذاری زمین 11 هکتاری، قفل 10 ساله پارک علم و فناوری گلستان را باز می کند، گفت: زمین مورد نظر، چند سال قبل با استفاده از منابع ملی برای شرکت غله خریداری شده بود، اما سال گذشته برای استفاده شرکت زیرمجموعه جهاد کشاورزی واگذار گردید، اما استاندار گلستان با این جابه جایی مخالفت کرده و به دنبال آن است تا زمین مورد نیاز در اختیار پارک علم و فناوری گلستان قرار بگیرد.

غفاری بیان کرد: مصوبات استانی واگذاری این زمین به پارک علم و فناوری گرفته شده و پس از دریافت استعلام های لازم، پرونده برای رسیدگی به ماده 69 دولت ارجاع شد.

رییس پارک علم و فناوری گلستان افزود: اگر واگذاری این زمین به پارک علم و فناوری استان اتفاق بیفتد، برای اولین بار سایت تولید محصولات دانش بنیان در گلستان راه اندازی خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین 11 هکتاری، قفل 10 ساله پارک علم و فناوری گلستان را باز می کند

واگذاری زمین 11 هکتاری، قفل 10 ساله پارک علم و فناوری گلستان را باز می کند