مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:362023-07-11ورزشي

او خود را محدود به درس نکرد و به قله موفقیت رسید


محمد هادی شقاقیان یکی از 3 دانش آموز استان فارسی موفق در المپیاد مدیریت و اقتصاد است که توانسته مقام اول کشوری و مدال طلا را در این المپیاد کسب کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، المپیاد دانش آموزی یکی از مسابقات علمی جهانی است که در رشته های مختلف برگزار می شود، المپیاد همچون مسیری است که دانش آموزان می توانند مهارت های خود را در آن محک بزنند و پیشرفت کنند.

  یکی از دانش آموزان شیرازی که در کنار درس و تحصیل، شرکت در مسابقات دیگر و المپیاد را محدودیتی برای پیشرفت خود ندانسته و همیشه حضور پررنگی داشته محمدهادی شقاقیان است که توانسته در المپیاد اقتصاد و مدیریت مقام طلا کسب کند و بدرخشد.

  او معتقد است نوجوانان تا قبل از سن 18 سالگی می توانند در فعالیت های مهیج جالب زیادی شرکت کرده و مهارت کسب کنند و نباید خودشان را محدود به درس کنند.

این دانش آموزان المپیادی در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: محمد علی شقاقیان، متولد 1384 و اهل شیراز هستم، امسال از دبیرستان رشته ریاضی فارغ التحصیل شدم و در کنکور سراسری شرکت کردم.

یک جمله مرا ترغیب به شرکت در المپیاد کرد  او درخصوص نحوه شرکت و چگونگی قرار گرفتنش در مسیر المپیاد توضیح داد و گفت: من یک دانش آموز کاملا کنکوری بودم و اهداف کنکوری داشتم و بیشتر وقتم را برای کنکور درس می خواندم، تا ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

او خود را محدود به درس نکرد و به قله موفقیت رسید

او خود را محدود به درس نکرد و به قله موفقیت رسید