مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-18سياسي

دشمن نگران تکثیر آرمان و ایمان ملت ایران است


مشهد _ نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: در اغتشاشات سال گذشته، آرمان ها تکثیر و باطل السحر تلاش رسانه ای دشمن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید جلیلی شامگاه دوشنبه در آیین رونمایی از کتاب عملیات احیا روایت صعود کارخانه جمکوی جوین به قله علم و فناوری اظهار کرد: دشمن نگران تکثیر آرمان و ایمان ملت ایران است چرا که این 2 مؤلفه تولید قدرت کرده و نویدبخش گام دوم انقلاب است.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی افزود: تلاش 44 ساله دشمنان که زیاده روی آن تاکید می کنند پاک کردن حافظه تاریخی ملت، فراموشی داشته ها و بزرگنمایی نداشته ها با هدف ترویج ناامیدی است.

وی با بیان اینکه چنانچه جامعه ای حافظه تاریخی خود را که مملو از تجارب است، فراموش کند باید هزینه های سنگینی بپردازد، اظهار کرد: دشمن بدین منظور در همه این سال ها توطئه های متعددی را علیه ملت ایران به راه انداخته است.

جلیلی گفت: دشمنان در عرصه سیاسی، رسانه ای و اجتماعی تلاش می کنند تا ملت ایران را از مسیر باشکوهی که انتخاب کرده و موفقیت های زیادی در آن حاصل شده است، بازگرداند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی افزود: به اعتراف مقامات رسمی آمریکا، تحریم حداکثری علیه ملت ایران شکستی فاحش خورده است چرا که مؤلفه های ایمان و آرمان، در ایران ایجاد قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن نگران تکثیر آرمان و ایمان ملت ایران است

دشمن نگران تکثیر آرمان و ایمان ملت ایران است