مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-04اقتصادي

80 درصد جمعیت فاقد بیمه خراسان شمالی مشمول بیمه رایگان سلامت شدند


سرپرست اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: بیش از 80 درصد از مردم شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت خراسان شمالی که فاقد بیمه هستند، مشمول بیمه «رایگان» سلامت شده اند.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: بیش از 80 درصد از مردم شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت خراسان شمالی که فاقد بیمه هستند، مشمول بیمه رایگان سلامت شده اند.

مهرداد سفیدگران در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه دهک های درآمدی 4 و 5 همانند دهک های 1 تا 3، مشمول پوشش بیمه رایگان شده اند، اظهار کرد: براساس آمار و اطلاعاتی که از گذشته وجود دارد، به نظر می رسد حدود 40 هزار نفر از شهروندان این استان شامل 2 دهک درآمدی 4 و 5 زیر پوشش بیمه رایگان قرار گرفتند و همانند گذشته نیازی به پرداخت حق بیمه ندارند.

وی ادامه داد: تاکنون دهک های درآمدی 1 تا 3 از خدمات رایگان بیمه سلامت برخوردار بودند و دهک های 4 تا 9 از تخفیف برخوردار می شدند که بر اساس مصوبات هیأت وزیران، خدمات رایگان برای 2 دهک 4 و 5 و کاهش حق بیمه برای سایر دهک های درآمدی به تصویب رسید و به استان ها ابلاغ شد و در مرحله اجرا است.

وی افزود: حدود 110 هزار نفر از جمعیت خراسان شمالی جزو افراد فاقد بیمه ساکن شهرهای بیش از 20 هزار نفر جمعیت هستند که به دلیل قرار گرفتن در دهک درآمدی 1 تا 3، به صورت رایگان بیمه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد جمعیت فاقد بیمه خراسان شمالی مشمول بیمه رایگان سلامت شدند

80 درصد جمعیت فاقد بیمه خراسان شمالی مشمول بیمه رایگان سلامت شدند