مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 22:052023-07-03اقتصادي

برپایی نمایشگاه خانه و کاشانه در قزوین


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین گفت: نمایشگاه خانه و کاشانه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برپا شده است.

- احمد خورگامی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در نمایشگاه خانه و کاشانه، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات خود را در زمینه ملزومات منزل، تجهیزات آشپزخانه و مبلمان عرضه می کنند.

وی افزود: این نمایشگاه از 12 تا 16 تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

78 مشارکت کننده از استان های قزوین، زنجان، همدان، اصفهان، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قم و گیلان محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین دسترسی آسان و بدون واسطه مصرف کنندگان به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان، آشنایی تولیدکنندگان با سلایق و درخواست های مصرف کنندگان، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز از جمله اهدف برگزاری این رویداد نمایشگاهی است.

این مسئول اضافه کرد: مشارکت کنندگان این نمایشگاه محصولات خود را در زمینه لوازم خانگی، فرش دستباف و ماشینی، تابلوفرش دستباف و ماشینی، صنایع چوبی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه خانه و کاشانه در قزوین

برپایی نمایشگاه خانه و کاشانه در قزوین