مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-12اجتماعي

کمیته امداد از ظرفیت انجمن سینمای جوان بهره خواهد گرفت


معاون فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد استان اردبیل در راستای آموزش مددجویان در رشته های هنری متعدد از ظرفیت انجمن سینمای جوان استان اردبیل بهره خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صفر توحیدی صبح چهارشنبه در دیدار با رییس انجمن سینمای جوان استان اردبیل اظهار کرد: بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد علاقمند به فعالیت های فرهنگی و هنری هستند که با برگزاری کلاس های آموزشی برای آنها می توانیم ارتقای توانمندی این قشر را در فعالیت های هنری نظیر فیلمبرداری، عکاسی، فیلمنامه نویسی و … شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما نتوانستیم از ظرفیت های فرهنگی – هنری در جذب مخاطبان بیشتر استفاده کنیم که باید این کم توجهی ها به حوزه فرهنگ و هنر را از بین برده و امکان تقویت فعالیت ها را در این بخش مهیا کنیم.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل از آمادگی کمیته امداد برای عقد تفاهم نامه با انجمن سینمای جوان خبر داد و گفت: کمیته امداد امسال سهمیه دو هزار نفری برای برگزاری کلاس های مهارتی و فنی و حرفه ای پیش بینی کرده که در یک همکاری مشترک با معاونت اشتغال و خودکفایی سعی خواهیم کرد این کلاس های آموزشی را برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد از ظرفیت انجمن سینمای جوان بهره خواهد گرفت

کمیته امداد از ظرفیت انجمن سینمای جوان بهره خواهد گرفت