مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 01:302023-07-03سياسي

صنایع خراسان رضوی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای را بورسیه کنند


صنایع استان به واسطه داشتن انگیزه و سرمایه می توانند در بورسیه کردن دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای پای کار بیایند تا حلقه واسطه بین دانشگاه و صنعت را تکمیل کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: صنایع استان به واسطه داشتن انگیزه و سرمایه می توانند در بورسیه کردن دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای پای کار بیایند تا حلقه واسطه بین دانشگاه و صنعت را تکمیل کنند.

یعقوبعلی نظری 12 تیرماه، در دیدار با رییس و معاونان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، اظهار کرد: خراسان رضوی با داشتن مزیت های مختلفی در حوزه های گوناگون، نیازمند نیروی متخصص برای حل مسائل خود است و به همین دلیل نیروی متخصص مهارتی که توسط دانشگاه فنی و حرفه ای تربیت می شوند، می توانند در جهش اقتصادی استان موثر باشند.

وی ادامه داد: سعی ما در استان این است که با راه اندازی پردیس های مختلف تخصصی در کنار صنایع، فاصله بین افراد نخبه با صنایع استان کاهش یابد تا در نهایت منجر به افزایش تولید شود و شاهد کاهش تورم در استان باشیم.

دانشگاه فنی و حرفه ای می تواند نیروی کار تخصصی مورد نیاز استان را طی 4 سال تربیت کند همچنین عرفان خسرویان، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور نیز در این نشست بیان کرد: این دانشگاه می تواند زمان ورود نیروی متخصص از دانشگاه به صنایع را کوتاه کند، چراکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع خراسان رضوی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای را بورسیه کنند

صنایع خراسان رضوی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای را بورسیه کنند