مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-16سياسي

عدالت در برخورد با عاملان ترور شهید سلیمانی اجرا می شود


دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به آخرین وضعیت پرونده شهید سلیمانی گفت: اقدام آمریکا در ترور شهدای پیروزی جنایت علیه بشریت است و عدالت در برخورد با عاملان ترور شهید سلیمانی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاظم غریب آبادی دبیر ستاد حقوق بشر در نشست هم اندیشی با جمعی از رؤسا و اساتید دانشگاه های عراق با بیان اینکه تبادلات پژوهشی و دانشگاهی یکی از ابعاد مهم روابط علمی و فرهنگی کشورها است، افزود: گاهی اولویت روابط میان دو کشور به روابط سیاسی و اقتصادی معطوف می شود، در حالی که نباید از روابط علمی، پژوهشی و فرهنگی غافل شد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع حقوق بشر، اظهار داشت: حقوق بشر یک موضوع بسیار مهم از منظر انسانی است که امروز به پدیده ای سیاسی تبدیل شده است؛ یعنی اگر روابط غرب با یک کشور خوب است دیگر نقض حقوق بشر در آن کشور مهم نیست.

اگر کشوری حتی یک انتخابات هم برگزار نکند مورد انتقاد قرار نمی گیرد چون همسو با غربی ها و خواسته های آنها است! چرا انتقادی از این کشورها نمی شود!؟ ولی مثلاً ایران را که یک نظام مبتنی بر مردم سالاری و انتخابات دارد چون همسو با غرب و خواسته های آنها نیست به نقض حقوق بشر متهم می کنند.

وی با تاکید بر اینکه حقوق بشر امروزی کمتر از یک قرن سابقه دارد، ادامه داد: حقوق بشر ریشه در ادیان الهی و به ویژه دین مبین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت در برخورد با عاملان ترور شهید سلیمانی اجرا می شود

عدالت در برخورد با عاملان ترور شهید سلیمانی اجرا می شود