مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-25سياسي

حاشیه های نظارت بر شبکه خانگی/چرا نام «ساترا» در مصوبه جدید نیست؟


قائم مقام رییس ساترا ضمن تأکید بر اینکه مصوبه تازه شورایعالی انقلاب فرهنگی «مقوم و تحکیم بخش وظایف این سازمان» است، درباره عدم درج نام «ساترا» در مصوبه توضیحاتی ارائه کرد.

- قائم مقام رییس ساترا ضمن تأکید بر اینکه مصوبه تازه شورایعالی انقلاب فرهنگی مقوم و تحکیم بخش وظایف این سازمان است، درباره عدم درج نام ساترا در مصوبه توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر - گروه هنر: شبکه نمایش خانگی و محصولات تولیدی آن شامل سریال ها، مسابقه ها و برنامه های گفتگومحور چند سالی است که به شکل روتین تری به سبد مصرفی خانواده ها وارد شده است.

اقبال مخاطبان از یک طرف و رقابت سازندگان محصولات از طرف دیگر هم باعث شده است پلتفرم های مختلفی در همین چند سال برای این بازار کار و رسانه های نوظهور متقاضی باشند و هم نظارت جدی تر و بیشتری روی این حجم از تولیدات مطالبه شود.

لزوم نظارت بر مجوزهای پیشینی و پسینی یک چالش جدی تر را در پی داشت و بحث بر سر اینکه کدام نهاد متولی نظارت بر تولیدات شبکه خانگی باشد باعث شد مجوز محصولات رفت و برگشت های زیادی بین دو نهاد ساترا در زیرمجموعه صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد داشته باشد.

جنجال ها بر سر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از هفته گذشته با انتشار خبری درباره مصوبه تازه شورای عالی انقلاب فرهنگی، بحث ها بر سر نظارت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های نظارت بر شبکه خانگی/چرا نام «ساترا» در مصوبه جدید نیست؟

حاشیه های نظارت بر شبکه خانگی/چرا نام «ساترا» در مصوبه جدید نیست؟