مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-03حوادث

از قتل فروشنده مرغ در چالوس تا کشف 14 کیلویی مواد مخدر در نور


جانشین انتظامی شهرستان چالوس از وقوع یک فقره قتل در شهر مرزن آباد خبر داد و گفت: به دنبال مشاجره یک مسافر با یک مرغ فروش بر سر قیمت، فروشنده بر اثر جراحان وارده ضربات چاقوی مسافر جان خود را از دست داد.

- از قتل فروشنده مرغ در "چالوس" تا کشف 14 کیلویی مواد مخدر در "نور" ایسنا/مازندران جانشین انتظامی شهرستان چالوس از وقوع یک فقره قتل در شهر مرزن آباد خبر داد و گفت: به دنبال مشاجره یک مسافر با یک مرغ فروش بر سر قیمت، فروشنده بر اثر جراحان وارده ضربات چاقوی مسافر جان خود را از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: خانواده ای مسافر به قصد خریدن مرغ به یکی از مرغ فروشی های شهر مرزن آباد مراجعه می کنند که جر و بحث بر سر قیمت مرغ بین فروشنده و خریدار اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: مرد مسافر با ضربات چاقو به فروشنده حمله و او را مجروح می کند که در حین انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت می کند.

جانشین انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: بلافاصله ماموران کلانتری 13 مرزن آباد در صحنه حاضر و مسافر قاتل را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت می دهند.

سلیمانی با شاره به اینکه متهم به جرم خود اعتراف کرد، از هموطنان خواست ضمن رعایت سعه صدر در مراودات اجتماعی، مهارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از قتل فروشنده مرغ در چالوس تا کشف 14 کیلویی مواد مخدر در نور

از قتل فروشنده مرغ در چالوس تا کشف 14 کیلویی مواد مخدر در نور