مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-09سياسي

سفر به آفریقا و امکان لغو سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد


آن گونه که اعلام شده رییس جمهور روز سه شنبه به قاره آفریقا سفر می کند و در صورت چنین سفری قطعا سفر به کهگیلویه و بویراحمد به تعویق خواهد افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ مردم استان کهگیلویه و بویراحمد طی روزهای اخیر منتظر حضور رییس جمهور و هیئت دولت در استان هستند.

قرار است رییس جمهور علاوه بر سخنرانی در یاسوج در بهمیی نیز در جمع مردم حضور داشته باشد و البته چندین طرح بزرگ از جمله سد چمشیر و پتروشیمی گچساران را نیز افتتاح کند.

اما آن گونه که اعلام شده رییس جمهور روز سه شنبه به قاره آفریقا سفر می کند و در صورت چنین سفری قطعا سفر به کهگیلویه و بویراحمد به تعویق خواهد افتاد.

گذری بر سفر رییس جمهور به آفریقا و مناسبات جمهوری اسلامی با کشورهای آفریقایی پس از سفر آیت الله رییسی در ر أس هیأتی به سه کشور ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا، قرار است رییس جمهور روز سه شنبه 20 تیر ماه و در راستای تقویت همکاری ها با کشورهای قاره آفریقا و در پاسخ به دعوت رسمی روسای جمهور کنیا (شرق آفریقا)، اوگاندا (شرق آفریقا) و زیمبابوه (جنوب آفریقا) به این سه کشور برود.

دسترسی به کانال سوئز، تنگه جبل الطارق، باب المندب و دماغه امیدنیک، این قاره را به مرکزی برای رقابت همه کشورها تبدیل کرده و به ویژه در سال های اخیر برخی بازیگران منطقه ای نیز بر دامنه حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به آفریقا و امکان لغو سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

سفر به آفریقا و امکان لغو سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد