مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 22:402023-07-13سياسي

موسیقی زاگرس نشینان نیازمند حمایت است


نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از پاک ترین و سالم ترین موسیقی ها، موسیقی زاگرس نشینان است که باید از آن حمایت شود تا در عرصه بین المللی وسعت پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام امیرقلی جعفری عصر امروز در اختتامیه جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین کشور در بروجن گفت: تمدن ها را نیروهای نظامی شکل نمی دهند، تمدن ها را ثروت شکل نمی دهد بلکه این فرهنگ است که تمدن را شکل می دهد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از پایدارترین و قوی ترین فرهنگ ها در ایران زمین در مناطق زاگرس نشین است.

وی افزود: زاگرس مانند ایران اسلامی رنگین کمانی از اقوام و مذاهب مختلف است که باید این تمدن حفظ شود.

جعفری با اشاره به اینکه 18 استان در این جشنواره شرکت کرده اند، اضافه کرد: یکی از پاک ترین و سالم ترین موسیقی ها، موسیقی زاگرس نشینان است که باید حتما از آن حمایت شود تا در عرصه بین المللی وسعت پیدا کند.

وی با بیان اینکه شهرستان بروجن دارای ذخایر فرهنگی بی شماری است، عنوان کرد: این شهر 120 حافظ قران و همچنین قاریان و فعالان قرانی بی شماری دارد که در کانون ها و انجمن های قرآنی فعالیت می کنند اما پشتوانه و مکان مشخصی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی زاگرس نشینان نیازمند حمایت است

موسیقی زاگرس نشینان نیازمند حمایت است