مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-06سياسي

ویترین مجتمع های تجاری در قبضه پوشاک قاچاق


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با تاکید برضرورت نظارت و بازرسی از مراکز عرضه پوشاک در شهر گفت: ویترین مجتمع های تجاری در قبضه پوشاک قاچاق است.

- سعید جابری انصاری در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت با اشاره بر ضرورت ترویج الگوهای مناسب برای پوشش مانکن و چیدمان مغازه ها به منظور ممانعت از فرهنگ مدگرایی اظهار کرد: دستگاه های مرتبط باید اهتمام ویژه و اقدام مناسب فرهنگی داشته باشند.

وی ساماندهی ویترین های سطح شهر را از حقوق شهروندان دانست و تصریح کرد: ویترین های سطح شهر یکی از راههای نفوذ دشمنان به فرهنگ ما و موجب ورود آسیب های اجتماعی بیشتر و عادی انگاری بی حجابی در جامعه خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: اتحادیه پوشاک و صنعت، معدن و تجارت استان بازدیدهای میدانی خود را برای نظارت و ساماندهی ویترین های سطح شهر و مجتمع های بزرگ تجاری در استان آغاز کنند.

وی با تأکید بر نظارت و بازرسی های مستمر و جدی از واحدهای صنفی خواستار اعزام اکیپ های بازرسی متشکل از بازرسان اتحادیه، اتاق اصناف و نمایندگان سایر دستگاه های مرتبط جهت بازدید از وضعیت موجود فروشگاه های عرضه پوشاک سطح شهر به اماکن مراجعه شده و گفت: در صورت مشاهده تخلف، گزارش با واحد صنفی متخلف باید برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویترین مجتمع های تجاری در قبضه پوشاک قاچاق

ویترین مجتمع های تجاری در قبضه پوشاک قاچاق