مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-20اقتصادي

جهش صادرات به روسیه، با برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی


مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت گفت: نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه در زنجان نقطه جهش توسعه صادرات خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رحمت الله خرمالی، مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت در جلسه نمایشگاه هم اندیشی توسعه صادرات ایران به روسیه با رویکرد نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه، اظهار کرد: در سال گذشته  شرکت های ایرانی در غالب 12 پاویون نمایشگاهی در کشور روسیه حضور داشتند.

مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت افزود: امسال به دنبال این هستیم تا جذب هیأت های مختلف تجاری را به کشور انجام شود و این مهم در غالب نمایشگاه روسیه در زنجان میسر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه از 18 تا 21 مهرماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان برگزار شود افزود: سهم ایران در صادرات به روسیه بالا نبوده و این میزان صرفا به 750 میلیون دلار در سال گذشته بوده است و برای سال جاری یک میلیارد دلار هدف گذاری شده که با این حال در سه ماهه ابتدایی سال جاری 200 میلیون دلار صادرات ثبت شده است.

خرمالی با بیان به اینکه کشور روسیه هشت ناحیه فدرال و 50 ناحیه و منطقه اقتصادی دارد، تاکید کرد: در حوزه سرمایه گذاری 130 کشور در روسیه سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش صادرات به روسیه، با برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی

جهش صادرات به روسیه، با برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی