مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 18:252023-06-27پزشكي

ارائه خدمات تصویربرداری به 13 هزار بیمار در بیمارستان برازجان


رییس بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: طی سه ماه اول امسال 13هزار نفر در 2 بخش سرپایی و بستری از خدمات تشخیصی – درمانی بخش تصویربرداری بیمارستان شهید گنجی برازجان برخوردار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر امین آزاد فر بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان خردادماه 1402، تعداد 13 هزار و 185 نفر از مردم و بیماران در دو بخش سرپایی و بستری از خدمات تشخیصی – درمانی بخش تصویربرداری بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان برخوردار شده اند.

رییس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: از این تعداد، 6 هزار و 620 نفر به صورت بیمار سرپایی و 6 هزار و 565 نفر هم به عنوان بیمار بستری در این بیمارستان و سایر بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستان های هم جوار از خدمات تصویربرداری بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان استفاده کرده اند.

آزاد فر ضمن اشاره به بازدید اخیر کارشناسان اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان اظهار داشت: مرکز خدمات تصویربرداری بیمارستان که شامل بخش رادیوگرافی، سونوگرافی، ماموگرافی، سی تی اسکن و ام آر ای است مورد ارزیابی دقیق و موشکافانه بازرسان اعتباربخشی قرار گرفت که خوشبختانه تمامی دستگاه ها مستقر در واحدها و بخش های خدمات تصویربرداری بیمارستان و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات تصویربرداری به 13 هزار بیمار در بیمارستان برازجان

ارائه خدمات تصویربرداری به 13 هزار بیمار در بیمارستان برازجان