مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:352023-06-27اقتصادي

کنفرانس انرژی آسیا: انتقال به انرژی پاک نباید به زیان رشد اقتصادی منجر شود


شرکت کنندگان در کنفرانس انرژی آسیا در مالزی با تاکید بر رشد تقاضای سوخت های فسیلی در دهه های آتی تاکید کردند که روند انتقال به انرژی پاک نباید به زیان رشد اقتصادی منجر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از الجزیره، انور ابراهیم ، ​​نخست وزیر مالزی و مدیران حوزه انرژی گفتند که هیدروکربن ها بخش مهمی از ترکیب انرژی آسیا خواهند بود و در عین حال مقرون به صرفه بودن و امنیت انرژی را همچنان دغدغه های اصلی منطقه دانستند.

ابراهیم در ابتدای کنفرانس انرژی آسیا که به میزبانی شرکت نفت دولتی پتروناس مالزی برگزار شد، گفت که دستیابی به هدف صفر خالص گازهای گلخانه ای نباید به ضرر رشد اقتصادی باشد یا برعکس.

در عوض، آسیا باید از هر فرصتی برای گفت وگو و اقدام بیشتر در مورد راه هایی برای برنامه ریزی مسئولانه استفاده کند تا هر کشوری بتواند حق خود برای توسعه و اقتصاد کم کربن را محقق کند.

آسیا دربرگیرنده شماری از بزرگترین تولیدکنندگان گازهای گلخانه ای در جهان است و کشورهای آسیایی تعهدات متفاوتی برای حذف تدریجی سوخت های فسیلی و تسریع انتقال انرژی دارند و در عین حال خواستار حمایت مالی کافی از کشورهای توسعه یافته تولیدکننده گاز های گلخانه ای هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس انرژی آسیا: انتقال به انرژی پاک نباید به زیان رشد اقتصادی منجر شود

کنفرانس انرژی آسیا: انتقال به انرژی پاک نباید به زیان رشد اقتصادی منجر شود