مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 16:172023-07-11اقتصادي

افزایش 15 درصدی مصرف آب در همدان


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: مشترکان آب نسبت به فصل بهار 15 درصد افزایش مصرف دارند که به منظور تامین منابع آبی، باید مدیریت مصرف را لحاظ کنند.

- حمیدرضا نیکداد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در آب همدان نیست و آب در حال تامین است اظهار کرد: فعلا نارسایی در شبکه نداریم و با اقداماتی که صورت گرفته، تقریبا مدیریت فشار در شب ها هم به حداقل خود رسیده است.

وی با بیان اینکه اکنون شرایط پایدار در شبکه حاکم است عنوان کرد: امیدواریم تا سال آبی آینده این شرایط باقی بماند و شاهد بارش نزولات جوی باشیم.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان در خصوص وضعیت سد اکباتان نیز خاطرنشان کرد: ذخیره آبی سد حدود 12 تا 13 میلیون متر مکعب است که از آن برداشت هم می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر سد اکباتان، از چاه های شرکت آب و فاضلاب و چاه های اجاره ای که تعداد آنها محدود است و همچنین سد تالوار نیز برداشت و تامین آب شهر صورت می گیرد.

کولرهای آبی مهمترین مصرف کننده آب در تابستان نیکداد ضمن درخواست از مشترکان مبنی بر رعایت الگوی مصرف تاکید کرد: این روزها مصرف آب از 2 هزار لیتر در ثانیه بالا رفته که عامل آن گرم شدن هوا، استفاده از کولرهای آبی و افزایش ساعات  استفاده از کولرها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی مصرف آب در همدان

افزایش 15 درصدی مصرف آب در همدان