مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-15فرهنگي

حضور هنرمندان 20 استان در جشنواره فرهنگی هنری حیدربابای شهریار


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از حضور هنرمندان 20 استان در جشنواره فرهنگی هنری حیدربابای شهریار خبر داد.

- حسن گلی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری جشنواره فرهنگی هنری حیدربابای شهریار در روستای خشکناب بستان آباد که زادگاه استاد شهریار است، گفت: دومین دوره این جشنواره با حضور جمع کثیری از مردم تبریز، بستان آباد، خشکناب و روستاهای اطراف و میهمانانی از استان های مختلف برگزار شد.

وی با بیان اینکه علی رغم هوای بسیار گرم منطقه و تبلیغات کم ولی شاهد حضور و استقبال بالای مردم از این جشنواره بودیم، افزود: باید این جشنواره را مردمی ترین جشنواره ادبی، فرهنگی و هنری استان و حتی کشور دانست که شایسته است مورد توجه و حمایت ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم در راستای سیاست مردمی سازی فرهنگ قرار گیرد.

وی افزود: صرفه جویی قابل توجه در هزینه ها که بخش عمده آن در نتیجه هم افزایی و تعامل ارزشمند بین دستگاه های مختلف شهرستان بستان آباد بود، نشان داد می توان با اعتبار کم هم کارهای خوب و ماندگار انجام داد.

گلی ادامه داد: مشارکت تعداد قابل توجهی هنرمند از حدود 20 استان کشور، حضور و شعر خوانی تعدادی از آنها در آیین اختتامیه، مبین یکی از کارکردهای خوب این جشنواره در تقویت ارتباطات و انسجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هنرمندان 20 استان در جشنواره فرهنگی هنری حیدربابای شهریار

حضور هنرمندان 20 استان در جشنواره فرهنگی هنری حیدربابای شهریار