مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-22اقتصادي

فضای کسب و کار برای جامعه هدف بهزیستی گناوه فراهم شود


با توجه به اراده و مهارت جامعه هدف بهزیستی به ویژه در مراکز توانبخشی باید فضای مناسب تولید و عرضه کالا برای این افراد فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی صفری صبح شنبه در بازدید از مرکز حرفه آموزی معلولان ذهنی پسران بالای 14 سال گل های آسمانی اظهار داشت: دیدن اراده و عزم این گل های آسمانی موجب تقویت روحیه همه ما می شود و با فراهم کردن شرایط کسب و کار مناسب خود را مدیون جامعه بهزیستی و این مددجویان بدانیم.

فرماندار گناوه گفت: با هماهنگی شهرداری مکان مناسبی برای فروش محصولات تولیدی این عزیزان جانمایی خواهیم کرد و بازار فروش این محصولات را ابتدا از ادارات شروع و بعد از آن در قالب نمایشگاه در دید مردم قرار خواهیم داد.

وی افزود امید است با همت والای خیرین و دستگاه های متولی بتوانیم خدمت بیشتری به جامعه معلولان انجام دهیم.

صفری بیان کرد: فعالیت مددکاران و نیروهای شاغل در مراکز توانبخشی کودکان نیز نوعی ایثارگری است و اگر چه دریافتی ها به لحاظ مادی شاید جبران کننده زحمات و سختی ها و روحیه کارکنان این مراکز نباشد اما دارای ارج و احترام بالایی است.

وی اظهار کرد: هر اداره ای با توجه به مسئولیت هایی که در قبال جامعه معلولان و مجموعه بهزیستی دارد به نحو شایسته ای باید آن را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای کسب و کار برای جامعه هدف بهزیستی گناوه فراهم شود

فضای کسب و کار برای جامعه هدف بهزیستی گناوه فراهم شود