مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 23:452023-07-13فرهنگي

دومین شب جشنواره موسیقی نواحی با اجرای هنرمندان جنوب شرق کشور برگزار شد


دومین شب از شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با اجرای هنرمندانی از کرمان، خراسان و سیستان و بلوچستان در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

- ایسنا/کرمان دومین شب از شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با اجرای هنرمندانی از کرمان، خراسان و سیستان و بلوچستان در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین شب از شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منطقه پنج، با حضور جمعی از هنرمندان استان و کشور شامگاه 22 تیرماه، در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

در دومین شب از جشنواره موسیقی نواحی گروه علی یونس زاده از جنوب کرمان، گروه حسین رحمت الهی از تایباد و عبدالعزیز احمدی از تربت جام، گروه خداداد شکل زهی از بلوچستان و گروه حبیب قادر آتشگر از سیستان به اجرای برنامه پرداختند.

دومین نشست تخصصی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران نیز 22 تیرماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از هنرمندان در سالن شهید کرم وند برگزار شد و مجتبی خان قیطاقی به ایراد سخنرانی پیرامون مردم شناسی موسیقی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور 62 هنرمند از شش استان کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان در سه بخش اجرای صحنه ای (براساس وحدت سنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین شب جشنواره موسیقی نواحی با اجرای هنرمندان جنوب شرق کشور برگزار شد

دومین شب جشنواره موسیقی نواحی با اجرای هنرمندان جنوب شرق کشور برگزار شد