مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-11اجتماعي

کانون پرورش فکری ایران آماده ارائه تجربیات خود به پاکستان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، غلامعلی ملاح معاون وزیر آموزش پاکستان در ابتدای این نشست گفت: - مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عصر روز دوشنبه 19 تیر، با غلامعلی ملاح معاون وزیر آموزش پاکستان به همراه حمید نیازی مدیرکل آموزش پایه و مراکز یادگیری محلی کشور پاکستان، دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، غلامعلی ملاح معاون وزیر آموزش پاکستان در ابتدای این نشست گفت: احساس می کنم ایران خانه دوم من است.

تلاش های شما در دهه های گذشته برای توسعه فضای آموزش کودکان و نوجوانان قابل ستایش است و این برای ما بسیار جذاب است.

ما در پاکستان برنامه های مشابهی در وزارت آموزش و پرورش و علوم و فناوری داریم، اما چالش اصلی ما کودکان بازمانده از تحصیل هستند که ما روی آن ها برنامه ریزی می کنیم و امیدواریم در آینده هیچ کودکی از تحصیل باز نماند.

کانون پرورش فکری ایران آماده ارائه تجربیات خود به پاکستان استاو ادامه داد: همکاری بین دو کشور می تواند در زمینه برنامه های درسی، تربیت معلم و توسعه شغلی آن ها و آزمون ها و سنجش باشد که در زمینه تربیت معلم و نحوه ارتقای مهارت های آموزشی و روش تدریس و توسعه آن همکاری دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون پرورش فکری ایران آماده ارائه تجربیات خود به پاکستان است

کانون پرورش فکری ایران آماده ارائه تجربیات خود به پاکستان است