مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-18ورزشي

ایجاد پارک های اختصاصی بانوان با امکانات پیشرفته در استان بوشهر


استاندار بوشهر با تاکید بر ایجاد پارک های اختصاصی بانوان با امکانات ورزشی پیشرفته و به روز گفت: بسته حمایتی ویژه بانوان و خانواده ها در استان بوشهر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح سه شنبه در نشست با فرمانداران استان بوشهر اظهار داشت: خدمات رسانی به مردم در نقاط مختلف استان بوشهر وظیفه مسئولان است و فرمانداران باید با فعالیت شبانه روزی در راستای احصای مشکلات و رفع دغدغه های مردم اهتمام ورزند.

وی افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده که در استان بوشهر در راستای تحقق هر دو محور شعار سال، اقدامات ارزشمندی انجام شده است که باید تداوم یابد.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توجه ویژه به زنان و بانوان در استان خاطر نشان کرد: ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به بانوان در استان مورد توجه و تاکید قرار دارد.

محمدی زاده از ارائه خدمات تفریحی و ورزشی اختصاصی بانوان در 10 شهرستان استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: فرمانداران موظف هستند در راستای تحقق این بسته حمایتی ویژه بانوان و خانواده ها، از تمام توان و ظرفیت موجود بهره ببرند.

استاندار بوشهر در تشریح جزییات این بسته حمایتی گفت: در شهرستان های ساحلی استان بوشهر، پلاژ اختصاصی بانوان با استانداردهای لازم ایجاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پارک های اختصاصی بانوان با امکانات پیشرفته در استان بوشهر

ایجاد پارک های اختصاصی بانوان با امکانات پیشرفته در استان بوشهر