مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-06سياسي

در روز عید غدیر قامت 500 یتیم نیازمند آراسته به تن پوش علوی می شود


به شکرانه عید غدیر ، فردا قامت 500 یتیم نیازمند روستاهای محروم 5 استان جنوبی کشور آراسته به تن پوش علوی و 200 جوان با نگاه امیرالمومنین علیه السلام که قرار است فردا سفره دار 25 هزار نفر باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، چندسالی است که فعالیتهای گروهی فرهنگی در آستانه اعیاد و مناسبتهای مذهبی در فضای مجازی و حقیقی آوازه دار شده است، همان گروهی که 200 نفر از روحانیون جوان و پای کار را مشتاق به تمرین همه با هم برای نشر خوبیها کرده است.

گروهی که نزدیک به 3 سال پیش مشعل ظهورش از داراب روشن شد و حالا بازتاب روشن فعالیتهایشان به مناطق محروم فارس،بوشهر،هرمزگان،خوزستان وکرمان رسیده است.

  همان گروهی که روحانیونش دل در گروی عشق به اهل بیت علیهم السلام نهاده و با تمام توانشان به دنبال نشر خوبی ها در جامعه بحران زده این روزهایمان هستند.

گاهی از مالشان مایه میگذرند و بسیاری از اوقات کوچه به کوچه ، خانه به خانه ،شهر به شهر ، با خیرین نشست و برخاست میکنند تا با اشاعه فرهنگ انفاق و مهرورزی در باقیات الصاحات خیرین حتی بصورت اندک، سهم دار شوند.

  فردا، امیرالمومنین سفره داری میکند/ توزیع 25 هزار پرس غذای گرم گروه فرهنگی- تبلیغی شیفتگان حضرت رضا علیه السلام  با مرکزیت شهرستان داراب در جنوب شرق استان فارس ، دوباره کاری کرده است کارستان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روز عید غدیر قامت 500 یتیم نیازمند آراسته به تن پوش علوی می شود

در روز عید غدیر قامت 500 یتیم نیازمند آراسته به تن پوش علوی می شود