مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 07:202023-07-05سياسي

اجتماع یاوران قرآن کرج در پاسخ به هتک حرمت به قرآن برگزار شد


مسئول دارالقرآن بسیج سپاه البرز گفت: ویژه برنامه یاوران قرآن در محل آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج با هدف محکومیت هتک حرمت قرآن و با حضور آحاد مردم برگزار شد.

- کرج- مسئول دارالقرآن بسیج سپاه البرز گفت: ویژه برنامه یاوران قرآن در محل آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج با هدف محکومیت هتک حرمت قرآن و با حضور آحاد مردم برگزار شد.

علی گلدوست در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: ویژه برنامه یاوران قرآن در محل آستان مقدس امامزاده حسن علیه السلام با حضور و استقبال آحاد مردم قرآن دوست، برگزار شد.

وی افزود: این برنامه با هدف محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و با همکاری دستگاه های مختلف اجرایی در حوزه قرآنی برگزار شد و حاضرین هتاکی به قرآن را محکوم کردند.

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: پیام این برنامه و حضور پرشور مردم در این اجتماع در پاسخ به تمام یاوه گویانی که قصد دارند، به قرآن اهانت کنند این است که با ما با تمام توان برای خدمتگزاری در راه اسلام و قرآن آمادگی داریم و فرهنگ غنی قرآنی را روز به روز در شهرمان توسعه خواهیم داد و ان شاءالله این فرهنگ ناب و مقدس به بهترین و عالی ترین مرتبه خود در کشور خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع یاوران قرآن کرج در پاسخ به هتک حرمت به قرآن برگزار شد

اجتماع یاوران قرآن کرج در پاسخ به هتک حرمت به قرآن برگزار شد