مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:512023-07-01سياسي

تدارک برای روزی به یادماندنی در شهرکرد، یک مهمانی برای همه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام مهدی طاهری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ضرورت توجه به غدیر، گفت: پیامبر اکرم(ص) در انتهای واقعه غدیر از همه حاضران خواستند پیام غدیر را تا روز قیامت به غایبان برسانند و منظور این بوده است که پیام غدیر باید به کل عالم در کل تاریخ برسد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی که در امتداد غدیر قرار گرفته است توانست شیعه متحرک را به شیعه محرک تبدیل کند و شیعه ای که دیگران بر سرنوشت او مسلط بودند به شیعه متفکر و تمدن ساز تبدیل شود.

غدیر شیعه را احیا کرد وی با بیان اینکه غدیر شیعه را احیا کرد، افزود: غدیر یک مدل اداره جامعه است لذا ولایت فقیه در این راستا طراحی شد و پس از آن انسجام اجتماعی به معنای ولایت عرضی بین مومنین و حول محور امیرالمومنین(ع) شکل گرفت که این مدل کارآمد نیازمند خیزش و توجه جهادی است.

طاهری با اشاره به اینکه مدل تبلیغ غدیر فردی نیست، تصریح کرد: غدیر باید با جشن ‍ های خیابانی به عموم مردم مخابره شود لذا امسال پیش بینی شده است جشن خیابانی در خیابان آیت الله کاشانی شهرکرد برگزار شود.

وی اضافه کرد: این مهمانی توسط مردم و برای مردم برگزار می شود و ما نیز به عنوان بنیاد بین المللی غدیر اقدامات و حمایت های لازم جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک برای روزی به یادماندنی در شهرکرد، یک مهمانی برای همه

تدارک برای روزی به یادماندنی در شهرکرد، یک مهمانی برای همه