مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 00:152023-07-16اقتصادي

تونل کبیرکوه 89 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


پروژه تونل کبیرکوه در جنوب استان ایلام به عنوان یکی از طرح های کلان استان با تامین اعتبار از سوی دولت سیزدهم به پیشرفت فیزیکی 89 درصدی رسیده است.

- فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی ایلام بامداد دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: یکی از مهمترین پروژه های حوزه راهسازی در سفر رییس جمهور، پروژه تونل کبیرکوه در جنوب استان ایلام است که با کمک دولت سیزدهم و تزریق اعتبار پیشرفت این پروژه به 89 درصد رسیده و تا دهه فجر تکمیل می شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 600 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه طی سال های اخیر تزریق شده است، یادآور شد: این پروژه برای تکمیل شدن نیازمند 600 میلیارد تومان اعتبار است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام ادامه داد: در سفر رییس جمهور به استان اجرای بیش از 18 پروژه راهسازی مورد تایید قرار گرفت که هم اکنون با پیشرفت مناسب در حال اجرایی شدن هستند، که از یک هزار و 580 میلیارد تومان اعتبار مصوب این طرح ها در سفر رییس جمهور تاکنون، 841 میلیارد تومان به پروژه های راهسازی ایلام تزریق شد.

وی با اشاره به اینکه تامین اعتبار پروژه راه آهن ایلام تا اسلام آباد با اعتبار سه هزار میلیارد تومان برای سفر دوم رییس جمهور در نظر گرفته شده است، افزود: پروژه های راهسازی در استان از اولویت های مهم برای توسعه شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل کبیرکوه 89 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تونل کبیرکوه 89 درصد پیشرفت فیزیکی دارد