مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-10دانش

فاصله معنادار علوم انسانی از تحولات فناورانه جدید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزارت علوم صبح امروز دوشنبه در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی، - معاون وزیر علوم گفت: نتیجه حاصله از جشنواره فارابی نشان دهنده فاصله معنادار علوم انسانی از تحولات فناورانه جدید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزارت علوم صبح امروز دوشنبه در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی، این جشنواره را بذری دانست که حدود یک و نیم دهه پیش کاشته شد و اکنون به نهالی جوان و در حال بالیدن تبدیل شده که با هرس هرساله آن توسط اندیشمندان جوانه های جدیدی می زند.

وی ادامه داد: ملاک ها و شاخص های داوری آثار در این جشنواره به روزرسانی و دقیق تر شده است و با هدف افزایش تعامل با دستگاه ها و کمک به حل مشکلات آن ها بخش های جدیدی یه جشنواره اضافه شده است که جایزه صلح و دوستی با همکاری سازمان تقریب مذاهب اسلامی یکی از این تغییرات است.

کلانتری ابزار امیدواری کرد که این مسیر با حفظ کنشگری مستقل و جهت بخش جشنواره فارابی در راستای کمک علوم انسانی به حل مسائل کشور منجر شود.

دبیر جشنواره بین المللی فارابی ادامه داد: نتایج جشنواره فارابی تصویری از وضعیت علوم انسانی کشور ارائه می دهد از این رو اگرچه عدم انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله معنادار علوم انسانی از تحولات فناورانه جدید

فاصله معنادار علوم انسانی از تحولات فناورانه جدید