مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-21سياسي

مازندران؛ پیشتاز تعامل با همسایگان خزر


سیاست محوری دولت سیزدهم در افزایش تعاملات با همسایگان، ابعاد سفر هیات اقتصادی به ریاست استاندار مازندران به روسیه را با اهمیت مضاعفی مواجه کرده است.

- این سفر که در پی تاکید دکتر رییسی رییس جمهور محترم مبنی بر تقویت تعاملات همسایگی در دکترین سیاست خارجی کشورمان صورت گرفت ، فصل نوینی در تاریخ روابط اقتصادی مازندران با کشورهای حاشیه دریای خزر گشوده است.

 حسینی پور استاندار مازندران که از بدو انتصاب تاکنون برای پیگیری منافع پایدار این استان تکاپوی بسیار دارد، با درک عمیق از نظام مسائل دیار علویان و مشکلات ناشی از ناکامی این سامان در عرصه رشد یافتگی اقتصادی،جبهه جدیدی برای رصد و تحقق مصالح و منافع چند جانبه استانی را گشود که تقویت ساختارهای اقتصادی حول محور بخش خصوصی با عاملیت تجار و بازرگانان نمونه بارز آن است.

استاندار مازندران در شرایطی سفر هیات اقتصادی به روسیه را در دستور کار قرار داد که فضای کشور متاثر از رفت و آمدهای بی سابقه هیأت های سیاسی و اقتصادی کشورهای مختلف به پایتخت ایران اسلامی، روبه رشد و همگرایانه  است و این مهم به موفقیت سفر استاندار مازندران و هیآت همراه کمک شایانی خواهد کرد.

از سوی دیگر با توجه به نقش بارز مازندران در کرانه خزر که به عنوان دروازه تجاری کشور مان با اتحادیه اوراسیا انتخاب شد، سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران؛ پیشتاز تعامل با همسایگان خزر

مازندران؛ پیشتاز تعامل با همسایگان خزر