مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-01سياسي

هتک حرمت قرآن نشانه پریشانی استکبار جهانی از عظمت اسلام ناب است


هتک حرمت قران و اهانت به مقدسات بیش از دو میلیارد مسلمان نشانه استیصال، درماندگی و پریشانی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از عظمت و حقیقت تابناک و روشنابخش اسلام ناب محمدی(ص) و گسترش روزافزون و فراگیر این دین الهی در سراسر گیتی است.

- ایسنا/گیلان هتک حرمت قران و اهانت به مقدسات بیش از دو میلیارد مسلمان نشانه استیصال، درماندگی و پریشانی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از عظمت و حقیقت تابناک و روشنابخش اسلام ناب محمدی(ص) و گسترش روزافزون و فراگیر این دین الهی در سراسر گیتی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در محکومیت هتک حرمت به ساحت نورانی قرآن مجید و صدور مجوز برگزاری تجمع به گروه های افراطی و جریان های شیطانی از سوی دولت سوئد، بیانیه صادر کرد.

این بیانیه به شرح زیر است: یکبار دیگر اقدام رذیلانه و شنیع اهانت به ساحت نورانی قرآن کریم این کتاب آسمانی و مقدس مسلمانان جهان توسط افراد فرومایه و بدسرشت در کشور سوئد موجب جریحه دار شدن احساسات آزادگان جهان شده و خشم و انزجار مسلمانان جهان را برانگیخته است.

بی شک توهین به قرآن و اهانت به مقدسات بیش از دو میلیارد مسلمان در ایام مبارک حج ابراهیمی و برگزاری کنگره شکوهمند حج نشانه استیصال، درماندگی و پریشانی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از عظمت و حقیقت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتک حرمت قرآن نشانه پریشانی استکبار جهانی از عظمت اسلام ناب است

هتک حرمت قرآن نشانه پریشانی استکبار جهانی از عظمت اسلام ناب است