مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 17:452023-07-22سياسي

برپایی هیأت های خانگی در طرح شمیم حسینی البرز


حمایت از هیأت داران و پرچم داران حضرت سید الشهدا (ع) و برپایی هیأت خانگی در محلات هدف قرارگاه اجتماعی استان البرز بر اساس طرح شمیم حسینی صورت می گیرد.

- کرج- حمایت از هیأت داران و پرچم داران حضرت سید الشهدا (ع) و برپایی هیأت خانگی در محلات هدف قرارگاه اجتماعی استان البرز بر اساس طرح شمیم حسینی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با فرار رسیدن ماه محرم همایش هیئت دارها و پرچمداران حضرت سید الشهدا (ع) محلات هدف قرارگاه اجتماعی استان به منظور حمایت و برنامه ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم عزاداری حسینی در محلات با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و اداره کل امور اجتماعی استانداری البرز در جوار آستان مقدس امام زاده طاهر (ع) برگزار شد.

معاون امور اجتماعی استانداری البرز گفت: یکی از اهداف قرارگاه اجتماعی استان اقامه فرهنگ مذهبی و دینی در بین مردم به خصوص فرهنگی که مبتنی بر تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت است.

محمدجواد کاظمینی افزود: در ابتدا همایشی برای خادمان حسینی برگزار می شود که برنامه های متعددی در حوزه محله و محله محور بودن تدارک دیده شده است.

وی گفت: حمایت از روضه های خانگی بخصوص در محضر خانواده های بزرگوار شهدا در منازل این عزیزان و با حضور مردم آن محلات که هم یاد و خاطره شهدای گرانقدر را زنده نگذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی هیأت های خانگی در طرح شمیم حسینی البرز

برپایی هیأت های خانگی در طرح شمیم حسینی البرز