مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-28اقتصادي

صادرات 7 میلیون و 409 هزار تن کالای غیرنفتی از گمرکات بوشهر در 3 ماه نخست سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی سلیمانی با اشاره به به آمار گمرکات استان در فصل بهار گفت: صادرات بدون احتساب میعانات گازی ستان در مدت یاد شده بالغ بر 7 میلیون و 409 هزار تن کالا به ارزش 2 میلیارد و 806 میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل .

- ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از صادرات 7 میلیون و 409 هزار تن کالای غیرنفتی از گمرکات استان بوشهر در 3 ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی سلیمانی با اشاره به به آمار گمرکات استان در فصل بهار گفت: صادرات بدون احتساب میعانات گازی ستان در مدت یاد شده بالغ بر 7 میلیون و 409 هزار تن کالا به ارزش 2 میلیارد و 806 میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی یک درصد و از نظر ارزشی 28 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه به طور کلی صادرات گمرکات استان بوشهر شامل 3 گروه میعانات گازی، محصولات پتروشیمی و سایر کالاها، است، افزود: عمده کالا های صادراتی از گمرکات استان شامل محصولات پتروشیمی، میعانات گازی، سیمان و کلینکر، سبزیجات و صیفی جات تازه است.

ناظر گمرکات استان افزود: کشور های چین، امارات متحده عربی، هند، ترکیه، پاکستان، سریلانکا، ویتنام، تایلند و آفریقای جنوبی مقصد کالا های صادراتی گمرکات استان بوشهر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 7 میلیون و 409 هزار تن کالای غیرنفتی از گمرکات بوشهر در 3 ماه نخست سال

صادرات 7 میلیون و 409 هزار تن کالای غیرنفتی از گمرکات بوشهر در 3 ماه نخست سال